Best practice onderzoek

Onze boeken en trainingen zijn het resultaat van meer dan dertig jaar onderzoek. De auteurs vervolgen hun jarenlange onderzoek met grote branche-brede onderzoeken en kleine trendonderzoeken. Het ontrafelt de wijze van communiceren en invloed uitoefenen op het werk, thuis en in de maatschappij. Of u nu geïnteresseerd bent in het verbeteren van de cultuur van uw ziekenhuis of dat u, tijdens vakantie, uw geduld wilt leren bewaren in contact met uw familie, onze auteurs hebben baanbrekende inzichten en verrassende trends blootgelegd om u te helpen met de verbeterslag.

Kijk hieronder voor de researchstudie die bij uw situatie past.

.

Cultuur & Invloed

Cultuur 2.0: Betere resultaten dankzij een broodnodige cultuuromslag

De snelheid van innovatie, de verscheidenheid aan klanten, de wereldmarkt voor talent en de waarden van nieuwe generaties op de arbeidsmarkt vereisen een andere stijl van van bedrijfsvoering. In het verleden vonden leidinggevenden waarden als trouw en volgzaamheid belangrijk. De huidige markt en de nieuwe generatie medewerkers vereist een heel andere benadering.

Lees de white paper



Hoe krijgt u 10X zoveel invloed?

Leiders die meerdere bronnen van invloed gebruiken zijn tien keer beter in staat wezenlijke en duurzame verandering te bewerkstelligen. Dit baanbrekende onderzoek over de 6 bronnen van invloed is gepubliceerd in MIT Sloan Management Review.

Lees het onderzoeksrapport



Cultureel Besturingssysteem

Zonder het soms te weten heeft iedere organisatie een cultureel besturingssysteem. Lees over de 4 crucial skills van een krachtig cultureel besturingssysteem. Leiders die investeren in de vier cruciale vaardigheden bouwen aan een efficiënte en innovatie cultuur.

Lees het onderzoeksrapport



_________________________________________________________________________________________________________________________

Veiligheid & Projectmanagement

Zwijgend gevaar
De vijf cruciale gesprekken die zorgen voor veiligheid op de werkplek

93% van de werknemers zegt dat hun organisatie gevaar loopt of dat er ieder moment iets ernstigs kan gebeuren, omdat mensen niet bereid zijn hun mond open te doen.

Lees het onderzoeksrapport



Spreken is goud
De vijf  cruciale gesprekken voor een soepel verlopend project

85% van de veranderplannen van grote organisaties haalt de deadline niet of  overschrijden het budget, omdat leiders niet in staat zijn vijf veel voorkomende zakelijke kwesties ter sprake te brengen.

Lees het onderzoeksrapport



_________________________________________________________________________________________________________________________

Gezondheidszorg

Zwijgen is dodelijk

Dit populaire onderzoek uit de gezondheidszorg legt bloot hoe communicatiestoornissen tussen professionals in de gezondheidszorg leiden tot vermijdbare medische fouten, slechte zorg voor de patiënt en een laag moreel van de werknemer.

Lees het onderzoeksrapport



Praten is gezond
De zeven cruciale gesprekken voor beroepskrachten in de gezondheidszorg

Dit is de praktische uitwerking van het baanbrekende onderzoek ‘Zwijgen is dodelijk’. Ieder hoofdstuk beschrijft de aanpak van een specifiek cruciaal gesprek.

Lees het onderzoeksrapport



_________________________________________________________________________________________________________________________

Technische bedrijven – leiderschap

Het leiden van technische teams
Vier strategiën voor succesvol leiderschap in de techsector

Elke branche beschouwt zichzelf als een unieke omgeving die een specifieke verzameling vaardigheden en werkwijzen vereist. In vergelijking met andere sectoren geldt dat vooral voor de technische sector. Deze sector kenmerkt zich door sterke en snel veranderende concurrentie, complexiteit, wereldwijd georiënteerd talent en onderlinge afhankelijkheid van rivalen.

Lees het onderzoeksrapport



__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Financiële sector – klantentrouw

De financiële scheiding
De vier crucial conversations waardoor klanten afhaken

Dit onderzoek gaat over het gebrek aan klantentrouw in de financiële sector. Het maakt duidelijk hoe banken klanten verliezen door specifieke curucial conversations niet goed te voeren. Deze wijze lessen zijn ook nuttig voor organisaties in andere sectoren.

Lees het onderzoeksrapport



_________________________________________________________________________________________________________________________